fredag den 25. marts 2011

KONKURRENCE!! VIND PURPLE GLASSES:)

KONKURRENCE:
Hej:)
Vil du vinde de super kendte NeverSayNeverPurple3Dglasses? Så bliv ved med at læse....
DU kan nemlig vinde dem!;)
Det DU skal gøre er at tage et billede af dig selv, hvor du viser hvordan du vil udtrykke din BieberFever!
Du kan måske tage et billede af dig selv, hvor du holder et skilt hvor der står I'VE GOT BIEBERFEVER! Eller du kan tage alle dine Bieber ting frem, for at vise hvor stor fan DU er!:)
Be creative:P

Når du har taget dit billede skal du sende det til: Beliebingblog@Hotmail.com :)
I mailen skal du skrive din addresse + fulde navn, så jeg kan sende brillerne til dig, hvis du vinder:)
Og selvfølgelig skal dit billede også være i mailen!
DU skal selv være på billedet, altså, det må ikke bare være af dine ting. DU skal også være der:)
Der bliver desværre ikke nogen  2. plads, sorry!
Jeg håber derfor stadig I vil være med i konkurrencen!
I skal senest sende billedet nu på onsdag, d. 30 Marts. Inden kl. 15.00 :) Jeg ved godt i ikke har så lang tid, men den der vinder håber jeg kan nå og få brillerne inden Never Say Never kommer til DK:)

Hvis i har nogle spørgsmål kan i skrive det som kommentar eller adde mig på facebook--> Frederikke Høy Bendtsen xD

HELD OG LYKKE, BELIEBERS:)

-Frederikke

3 kommentarer:

Janni Birkbak sagde ...

hvordan finder man ud af man har vundet?:)<3.

Kaktus Frederikke Høy Bendtsen sagde ...

Jeg poster det på siden, nu på onsdag eller torsdag. Også sender jeg en mail til personen:)

Anonym sagde ...

Skal man selv være på billedet, eller kan man godt bare tage et billede af sine ting f.eks. ?(: