tirsdag den 22. marts 2011

Purpleglasses:)

Heeey piger og drenge!
Jeg skal til forpremiere på Never Say Never, og der er nogle der siger at man får PurpleGlasses der. Og hvis jeg gør det, så har jeg to par. Derfor har jeg tænkt over at lave en konkurrence, der vil komme mere info. hvis jeg får de to briller:) Så skriver jeg det til jer:)
MEN, husk det er kun måske :P
Jeg tænkte bare at det kunne være der var nogle der ikke havde fået fat i purpleglasses, så jeg istedet for at sælge dem, ville jeg hellere holde en konkurrence, for at også ha det lidt sjovt her på bloggen :P
I må godt lige skrive en kommentar, om i vil være med i konkurrencen (hvis der bliver en) for hvis der er ingen der gider, kan jeg ligeså godt la vær. Også sælge dem:)

- Frederikke <3 <3 <3

BTW. Alle sammen, i kan adde mig på Facebook: Frederikke Høy Bendtsen:)

15 kommentarer:

Janni Birkbak sagde ...

Hæhæhæ, jeg er med!! hvis den kommer :*.

Kaktus Frederikke Høy Bendtsen sagde ...

Haha, okaay!:)<3

Anonym sagde ...

også mig :)

Mette sagde ...

Jeg vil gerne! - hvis den kommer xD

Melsa sagde ...

Jeg vil gerne!:-DD

Simone Elbørnd sagde ...

Jeg vil gerne :D

Anonym sagde ...

Jeg vil godt være med!:D

Kaktus Frederikke Høy Bendtsen sagde ...

Okay, dejligt og høre(:!!
Det er jo kun måske, men vi håber:)
Ellers kommer der i hvertfald til at være andre konkurrencer løbende:)

Caroline sagde ...

Æv, jeg fik en veninde til at bestille nogle igår .. ):

Anonym sagde ...

jeg vil med glæde være med i din konkurrence, hvis den kommer! ;D

Anonym sagde ...

JEG VILLE GERNE! Det ville være rigtig fedt hvis du gjorde!!! JEg ville virkelig gerne have dem!! det ville betyde såååå meget!! håber du laver den konkurrence!! :D

Kaktus Frederikke Høy Bendtsen sagde ...

Okay, dejligt og høre allesammen!!!:) Det bliver fedt hvis jeg gør!:) Jeg håber også selv at den kommer til at være der!:) Jeg skal bare lige have fat i dem, først:P!
jeg finder ud af det i morgen!:) Også poster jeg et indlæg med mere information!:)

Camilla Natwipa Z. Frederiksen. sagde ...

Jeg vil gerne være med, hvis det bliver til noget! :-D

Michelle sagde ...

Jeg vil gerne være med hvis det bliver til noget! :-D

Kaktus Frederikke Høy Bendtsen sagde ...

OKay!:) Fedt!
Altså, indtil videre er der ihvertfald nok svar- så konkurrencen kommer til at være der, hvis jeg får brillerne xD hvilket jeg håber!
Jeg skal hente billetterne om 1 time, så vi må håååbe!:)

-Frederikke<3 <3 <3