søndag den 11. september 2011

Baby, Baby, Baby. Nu vil han have en Baby


I et interview med den amerikanske modeside "Woman's wear Daily" afsløret Justin sin fremtidsplaner.
Han sagde at han geren ville være gift og få børn, når er ca. 25-26. 
Han siger at det ikke skal være lige nu, men når tiden er til det.
- Jeg vil gerne lige have mulighed for at lave det jeg gerne vil. Lave en film eller hvad jeg lige kan finde på, men hvis tiden er rigtig, vil jeg giftes inden, jeg bliver 25.

Mon det bliver med Selena? De har jo datet hende i langtid nu. Hvad tror du? 
 



2 kommentarer:

Unknown sagde ...

følg min blog, love on bieber

http://nguyenmiichelle.blogspot.com/

Anonym sagde ...

jeg syndes at hun ser falsk ud
og nogle af mine veninder syndes at det ikke ser ud til at hun ikke kan li justin at hun kun er sammen med ham for at få opmerksomhed