torsdag den 1. september 2011

Looooove Me!

Det er 5 måneder siden i dag!

Jeps!

I dag er det hele 5 måneder siden at Justin gik på scenen i Herning, og gav den fedeste koncert! Jeg var der og oplevede det hele med mine egne øjne! Totalt fedt! Jeg savner det faktisk, som mange af jer andre nok også gør ;)

Men i hvert fald.. Jeg har gået og hørt Love Me hele dagen i dag, og tænkt på Justin's "entre" på scenen!

Så i anledning af det; Her er musik videoen!

http://www.youtube.com/watch?v=qdDVtFvJwUc&ob=av3e

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg vil lige høre om det er rigtigt at Justin har en ring som viser at han først må ha sex når han er gift for det er der mange af mine venner som siger at hen ha sådan en ring

4 Piger 1 Blog sagde ...

Ja, han har sådan en ring der viser at han ikke må gå i seng med nogle før han er gift ;-)