tirsdag den 1. marts 2011

Justin Bieber konkurrencen, slut!

Så blev vinderene fundet
- I Justin Biebers verden konkurrence, hvor man kunne vinde et møde med Justin.
Caroline og Mathilde var så heldige af vinde. Her er deres digte:
- SUPER MANGE GANGE TILLYKKE, PIGER! Selvom jeg dog havde håbet det var mig der vandt:O
Okaay, her er de:
Justin came from a very small town 
But his life changed fast and didn’t slow down
He became a singing sensation
And many people’s inspiration
I’m just one belieber
Who’s suffering from bieber fever
He’s just a 16 year old boy
And he brings a lot of joy
He taught me a lot of things
And hope to me he brings
He taught me dreaming
And he taught me believing
His story is so inspiring
And he’s so admiring
His voice is so sweet
That you have to click on repeat
He worked so hard
And won 20 awards
He’s every girls dream
And he make them all scream
His dream came true
I hope mine will too
I hope I can meet him some day
And I will go all the way
I will support him forever
And never say never

af Caroline









Biebette vs. Bieber-haters
- Justin Bieber er gud!

Jeg vil lige nogle tanker hos alle Bieber-haters igangsætte,
Så her kommer der nogle ord fra en ægte biebette:

Måske mange folk, de Justin Bieber hader,
Men hvems sange bliver måske spillet, når man ind på klubberne vader?

Drengene siger at han lyder som en pi',
Men når de disser ham, tænker jeg bar': omb!

At folk de undervuderer ham, kan jeg bare ikke ta',
ved de overhovedet, at han vandt 4 store priser ved AMA?

Som hans fan burde jeg være flov, det er det mange siger
Hallo, han blev faktisk kåret til "Artist of the Year"!

Er folk mon misundelige på hans succes? jeg ved det ikke, maybe,
Men alligevel går hele verden rundt og synger: "Baby, baby, baby".

For hans store talent er noget man sjældent ser,
Og når jeg hører hans musik vil jeg bare høre mer, mer, mer!

Justin kan bare noget andre ikke formår,
Og vores belieber-verden er noget mange ikke forstår.

Som belieber forguder og støtter man JB,
og "JEG ELSKER JUSTIN BIEBER!" er det eneste man kan si'.

Bieber-fever er det bedste man kan lide af,
Jeg ville ønske, at alle kunne prøve det, bare for en dag.

Alle burde være beliebers, det er ihvertfald mit bud,
Jeg er ligeglad med hvad andre siger - Justin Bieber er gud!

af Mathilde













P.s PIGER, hvis I ikke vandt, er det selvfølgelig okay og være ked af det. Men I må ikke give op, vi kommer allesammen til af møde ham en dag!:) NEVER SAY NEVER!

Ingen kommentarer: