torsdag den 3. marts 2011

#SorryJustin

Jeg vil bare lige sige hvor STOLT jeg er over at være Belieber!
- Hele aftenen igår var der det værste drama ever pga. Selena og videoen og billedet hvor Justin på forskellige måder afviser en fan og paps. Der blev sagt og tweetet en masse grimme ting om Justin, og Justin så tweetsne. Han tweetede selv derefter at han var ked af hans opførsel, og han ved bedre.

Derefter blev #sorryjustin TT og alle begyndte at undskylde, fordi selvfølgelig var det ikke ok men samtidig er han altså ligesom alle os andre! Vi andre ville have reageret samme måde er jeg sikker på. Det kom også til utryk i hans første tweet igår efetr alt dramaet "I'm normal." skrev han. Super sødt og stærkt tweet!

Det gør mig super glad for at være Belieber, fordi vi alle kan tilgive hinanden og vi kan undskylde til Justin og han undskylder selv. VI GJORDE #SORRYJUSTIN TT!!!!! :D

I Bund og grund er vi jo, bare mennesker .. ingen er perfekte og alle begår fejl .. jeg vil hvertfald no matter what altid være der for Justin, hvilket jeg ved i andre beliebers også vil være - i medgang og modgang, som Justin er der for hans fans i samme situationer! :)

Ingen kommentarer: