mandag den 25. april 2011

Et år i USA

OBS: Dette indlæg er som det første og eneste ikke om Justin :)

Jeg vil bare lige hurtigt informere om, at jeg nu har lavet en anden blog i er MEGET velkomne til at følge hvis i er intressede! Det er fordi at jeg om ca. 3 måneder flytter et år til USA som udvekslingsstudent, og jeg har derfor lavet en blog, hvor man kan følge med i alt hvad jeg går og laver mht. forberedelse, når jeg er i USA og når jeg kommer hjem igen!

I kan finde bloggen her : http://emma-newjersey.blogspot.com/

Hvis nogen af jer er intressede i at hører mere om, hvordan man kommer et år til udlandet eller hvis i har nogen spørgsmål er i meget velkomne til at skrive til mig på olinestreg@hotmail.com og jeg vil besvare bedste muligt! Alle spørgsmål er velkomne!

Jeg undskylder meget for at dette indlæg ikke er et Justin indlæg, men for at gøre det lidt godt igen har jeg vedhæftet et billede af ham.

~Love, Emma

awww!

Ingen kommentarer: