søndag den 24. april 2011

One Time - Justin Bieber

Aww. Kan i huske Justin i One Time?
En lille sød nusser dreng. :)
Og nu er han bare blevet så kendt over hele verden.
Ved One Time var der næsten ikke nogen der kende Justin Bieber.
Hvis man snakkede/skrev med vennner:
Kender du Justin Bieber?
Nej? Hvem er Justin Beiber? haha :P

og nu ved alle hvem han er hvis man siger hans navn!
It's pretty crazy.
Vores Lille søde Justin fra Canada er blevet stor Nurh.

Den første sang med Justin jeg hørte var One Time.
Hvad var jeres?

Memories! :)


http://www.youtube.com/watch?v=CHVhwcOg6y8

1 kommentar:

Kristina Lundsgaard sagde ...

Den første sang jeg hørte var Baby. Det var min bedste veninde som viste mig sangen og jeg troede først det var en pige og kunne egentlig ikke li ham, men så fik jeg en kæreste og 'vores sang' var never let you go, så jeg begyndte at høre hans musik lidt. og da mig og min kæreste slog op, blev jeg hardcore belieber :D