lørdag den 16. april 2011

Justin Bieber Rittersport

Min storebror på 17 år har lige været på studietur med sin gymnasieklasse i Berlin.
Dernede var de en af dagene på rittersports fabrik - altså der hvor der bliver lavet rittersport. Går ud fra i allesammen kender Rittersport og ellers google det.

Når men så på fabrikken fik de allesammen mulighed for at lave deres egen rittersport. Altså selv blande chokolade og putte de ting i de ville osv. Min bror har så været så EKSTREMT sød, da han ved hvor meget jeg elsker Justin at lave en "JB rittersport". Han har selv tegnet på æsken også. Ihh den søde bror!

Det skal lige siges, at han ikke selv er særlig vild med ham, og nogengange kan undre sig meget over hvor meget jeg går op i at været belieber osv. Så jeg synes det var virkelig sød af ham at lave den! Glæder mig til at smage :)


På pakken står der : "JB" og så nedenunder står der "Never Say Never" og så er der skrevet med meget småt "JB" over det hele i et meget fint mønster som i nok ikke rigtigt kan se - men flot er det! :)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Niced!Love on that thing you call Justin Bieber!<3