fredag den 13. maj 2011

DEN KÆMPE NYHED!

Hej skønne beliebers!
Så det tid, til at hører den kæmpe nyhed!

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte henne, så jeg starter bare!
Det hele startede nok for et par uger siden, hvor vi kontaktede Olivia bladet. Vi spurgte dem om de var intresseret i at hjælpe os med at promovere bloggen, da vi konstant har været søgende efter muligheder for at komme ud til alle jer med vores blog. Svaret fra dem var meget mere end vi overhovedet havde turde regne med! Selve resultatet osv. kan i se på Olivianet.dk her i starten af juni. Men vi skal blogge for dem og lave konkurrencer osv. præcis som vi gør på bloggen nu. Det hele er vi selvfølgelig enormt begejstrede og overraskede og taknemlige for!  Så skulle vi til møde her igår d. 12 Maj  - eller kun Emma var med, da vi andre desværre ikke kunne komme. Men hun fik en hel masse at vide til mødet om hvordan tingene kommer til at forgå osv. Så skal vi snart, bloggerne ind og høre mere om det hele samlet, og muligvis få taget nogle billeder osv. Vi vildt spændte på hvad der ellers sker, og vi håber i gerne vil følge vores blog, inde på Olivia. Den er ikke oppe endnu, men vi skriver herinde så snart vi ved noget. - Men jeg kan fortælle at det helt sikkert bliver lilla!

#MuchLove - Keep beliebing!

3 kommentarer:

Melle sagde ...

Ej, hvor fedt!! Tillykke :-) Glæder mig til at læse det! :-)

Kunne i så ikke spørge dem, og de ville sætte en plakat elelr 2 i blandet med Justin? :-) hihi

Abeerbieber1 sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Abeerbieber1 sagde ...

Det kan vi sagtens! :D