tirsdag den 10. maj 2011

FANVIDEO FOR JUSTIN!:)

Frederikke Høy (mig) og Sofie find, vi, laver en Fanvideo til Justin:) Det er en lyric video:)
Jeg har skrevet noget om den herinde før. Men, det slutter imorgen, så hvis der er nogle der vil nå at være med, så skal I skynde jer:)
Hvis det er at i virkelig har travlt, eller ikke kan. Så kan I godt udskyde den en dag- eller to:) Bare lige skriv til mig på facebook, hvis det er I sender billederne to eller en dag efter:) Min facebook: Frederikke Kaktus Høy Bendtsen, hvis I har nogle spørgsmål kan I også spørge mig der:) Eller Sofie Find:)

Jeg håber I har lyst til at være med! For vi mangler ret mange- så det ville være en virkelig stor hjælp!:) #BeliebersHelpBeliebers :P

Der står hvad I skal gøre, herinde: 
http://www.twitvid.com/BI27R 
www.twitlonger.com/show/a6sudf 

Taaak:)!

Ingen kommentarer: