torsdag den 19. maj 2011

Justin hjælper 9/11 offer

Sangeren Justin Bieber har allerede prøvet mere end de fleste 17-årige. Men den lille pigecharmør har stadig det største til gode.
Nu skal baby-hitmageren nemlig hjælpe selveste USA's prædident, Barack Obama. Præsidenten har nemlig lovet den 14-årige Payton Wall, der mistede sin far under terrorangrebet på World Trade Centre, at hun må møde den tre år ældre Justin Bieber.

Brev til Obama
Pigen havde i første omgang prøvet at møde den lille sanger via Twitter.
- Hey! Jeg har en forfærdelig livshistorie og uden din musik ved jeg ikke om jeg kunne overleve. Tror du, at jeg må sende dig et brev? skrev hun til ham i februar.
Men da pigen fra New Jersey ikke fik svar på sin besked, så sendte hun et brev til præsidenten. Det Hvide Hus skyndte sig at invitere den unge pige til Ground Zero i New York, hvor Barack Obama mødte hende. Her fortalte han, at han kendte Justin Bieber rigtig godt og lovede, at han ville arrangere et møde mellem hende og idolet.

Vil holde løftet
Den 17-årige superstjerne har da også tænkt sig at overholde løftet. Det gav han i går udtryk for på sin twitter-profil
- Jeg tror, at du tager fejl. Jeg er rimelig sikker på at præsident Barack Obama kommer til at holde sit løfte, skrev han.

Jeg synes godt nok det er en rørende og sød historie! :-)
I kan finde artiklen inde på Ekstrabladet.dk eller ved at trykke HER

Ingen kommentarer: