søndag den 5. juni 2011

Drama, Drama, Drama..

Jeg er godt nok ved at blive ved at blive lidt træt af alt det drama vdr. det foran Justin's bedsteforældres hus.
Man kan høre i videoen at han ikke råber, og man kan jo også høre at han beder dem pænt om at gå.
Helt ærligt. Medierne overdriver altid!
I linket under har hun overdrevet en del synes jeg, hvis man ser videoen efter.
Det var sødt af Ryan, Micthell og Diane at komme ud, men fansene må da respektere hans privat liv.
Jeg kan da sagtens forstå dem, men de må respektere det at han gerne vil have noget privat liv..
Jeg ved han er kendt, og han kender konsekvenserne, men helt ærligt. Han skal da have lov til at være sammen med familie og venner i fred og ro.
Ryan skrev en twitlonger, og jeg stoler på Ryan, og tror at det var dette der skete. Og videoen i indlægget under dette, understøtter Ryans version mere end pigens selv.

Her er Ryans twitlonger
http://www.twitlonger.com/show/ata7mp

*Twitlonger = Længere beskeder, der hører til twitter.

Ingen kommentarer: