søndag den 5. juni 2011

Justin... Has he changed?

((Jeg ved godt videoen allerede er postet på siden.. Men, det her er ikke den samme. Det her er en historie, ikke en video))

Ved ikke om I har hørt det med at Justins råbte at hans fans, der stod uden for hans hus i Stratford, at de skulle gå hjem. Hvis i vil høre nærmere om det, så læs det vedhæftede link.
En pige, der var kørt hen til Justins hus, for at se Justin, eller måske få et billede, fortæller hvad der skete. Det hele er sandt, der er en video og det hele..


http://www.justinbieberzone.com/2011/06/justin-bieber-yelling-at-fans-story/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter


Mmmh. Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. Istedet for at gå ud og råbe de skulle gå hjem, så kunne han bare lige havde vinket, også spurgt lidt mere stille og roligt...
Eller måske bare ignoreret det helt?

Hvad synes I?

3 kommentarer:

Girly sagde ...

Synes det er ret mærkeligt! Det var bare overhovedet ikke hvad jeg havde forestillet mig af ham...
Er lidt skuffet over han håndterede situationen som han gjorde.. Synes godt han kunne have gjort det på en anden måde.
Jeg kan da godt forstå at han hele tiden er rundt om fans, og at han måske godt kan blive lidt træt af dem en gang imellem, men synes lige han skal tænke på hvad vi har gjort for ham. Det er os der gør sådan at han kan leve sin drøm ud, så han kan godt lige vise os bare en lille smule respekt.

Veronica sagde ...

Jeg ved det ikke helt. Altså, prøv at tænk over det: det er faktisk det eneste sted, hvor han kan være alene med sin familie og hvor der ikke kommer fans IND i huset - og jeg kan godt forstå at han ville have fred. Det trænger han også til.

Men jeg synes godt, at han kunne have håndteret situationen lidt anderledes. Han kunne have sagt, at det var ikke fordi han ville have at de skulle skride, men at han bare ville være alene og have fred og ro.

Kaktus Frederikke Høy Bendtsen sagde ...

I har begge ret:)!