søndag den 27. februar 2011

Justin og Selena

Hvad mener i om det drama der var i går med at Justin og Selena havde slået op?

Rygterne siger at de har været kærester og de slog op i går.
Selena havde vist kysset med en fra Big Time Rush.
Så har hun bare udnyttet ham? eller hvad sker der..

Altså jeg anede ikke de har været kærester (hvis det passer) for der er ikke nogen af dem der har indrømmet det selv. Jeg troede bare de var meget sammen og datede.
Og hvis Selena er sådan en der udnytter folk så syntes jeg det er synd for Justin!


Tror i det er rygter? eller hvad mener i om det?.

1 kommentar:

Nanna J. sagde ...

Altså jeg mener de var kærester, jeg har ikke hørt noget om at hun har kysset med en anden. Hvis det er tilfældet, mener jeg ikke at hun har udnyttet ham, men jeg synes at det er synd for ham!