onsdag den 23. februar 2011

Mit først indlæg!

SÅ fik jeg endelig taget mig sammen til at lave en blog. Som i nok allerede har set er dette en Bieber Blog. Jeg vil starte med at skrive lidt om hvem jeg er osv.

Mit navn er Emma Oline og jeg har været belieber siden 19. februar 2010, hvor jeg sammen med min kusine deltog i en konkurrence på the voice, hvor man skulle lave en video, for at vise hvor store fans man var, og vinderne med den bedste video vandt så et møde og interview med Justin. Dette blev starten på noget STORT i mit liv. Jeg vandt ikke konkurrencen, men siden da er jeg bare blevet mere og mere fan!

Justin og hans musik gør mig glad selvom jeg er allermest ked af det! Han kan få mig til at smile, og selvom jeg ikke kender ham personligt, føles det som om han tænder tusinde følelser inde i mig. Det er svært for andre udefra, at forstå mine følelser og passion, men jeg er som alle de andre piger en stolt belieber, det står ved det jeg tror på og vil - ligeglad med haters! :)

Jeg skal til Justins koncert d. 1 april i Jyske Bank Boxen, og jeg ved det bliver den bedste aften i mit liv!!!!!


Dette er så mig :)

2 kommentarer:

Sophie&Celine. sagde ...

rigtig god indledning, for en rigtig god blog!(:
glæder mig til at blive opdateret om endnu mere Bieber!:)

Anna sagde ...

Jeg skal også til hans koncert! :)

________
min blog: http://byannakofoed.blogspot.com/