lørdag den 26. februar 2011

Mit digt:)

I er sikkert alle sammen med i Justin Biebers verden konkurrencen, hvor man kan møde Justin backstage!!!!!! Så jeg tænkte at jeg lige ville poste mit digt. Hvis i også sidder med et digt, kan i måske skrive det som en kommentar;)
Her er mit digt:
The Dream

There is a dream in my soul,
It’s been there for a while. 
A never-ending fight for my goal,
Which always makes me smile.

’Cause Justin he has taught me,
To never stop believing.
’Cause if you don’t dream big,
Then what’s the point of dreaming?

Meeting Justin is the dream, 
Though it seems so far away.
A meeting with him would be extreme,
So I just close my eyes and pray.

He’s such an amazing boy,
Has achieved a lot so quickly.
He brings me all kinds of joy,
And that’s why I love him so badly.

Everyone says I’ll never meet him, 
But I don’t believe in ”never”.
So then this is what I tell them:

NEVER SAY NEVER!






HELD OG LYKKE TIL ALLE!:)

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Ej hvor er det et godt digt!
Bedre end mit syntes jeg!<3