onsdag den 27. juli 2011

Film og bog udkommer!

Yup. Igår udkom Never Say Never(og Director's fan cut) og Justin Bieber - Superstjerne fra a-z.
Jeg brugte 3 timer på at tage hele vejen fra Korsør til Skælskør - Skælskør til Slagelse. Hvor jeg hentede 2 bøger og 1 film og så fra Slagelse til Tjæreby. Føler mig sindssyg o.O
Når men.. jeg synes det var mærkeligt at se director's fan cut da jeg så den igår aftes, da der er blevet skåret nogle ting væk i den som var med i Never Say Never(originale) som jeg følte jeg manglede ): men på den anden side så var der en masse andre ting med i filmen som var godt!
Men jeg tror jeg bliver nød til at købe den originale dvd også!

- Hvor mange var nede og købe filmen og bogen igår?

1 kommentar:

Emma sagde ...

Hvor kan man købe den orginale? :-) jeg har nemlig også købt den der fan cut :)