lørdag den 16. juli 2011

Words hurts.


Som i allesammen nok ved, så har Selena fået en MASSE hate på sig pga. at hun kommer sammen med Justin. En masse beliebers har sendt dødstrusler, skrevet hun var en kælling osv. men sådan ville en ÆGTE belieber aldrig gøre. En ægte belieber ville aldrig sige noget til nogen af Justin's venner fx. eller kæreste i dette tilfælde som ville skade Justin. Vi elsker ham, hvorfor lader vi ham ikke bare være glad?
Jeg har intet imod Selena, jeg synes de er søde sammen. Så længe Justin er glad, så er jeg glad! Jeg kan ikke se nogen grund til at hate på hende? Vi synes jo alle sammen at hun er verdens heldigtiset pige, fordi at hun kommer sammen med ham. Ja, jeg har også drømt om at komme sammen med Justin, at blive gift med ham og sådan. Men hvor stor er chancen? Altså, den er der :-D men bare mikro lille! Derfor er jeg faktisk glad for at Justin kommer sammen med Selena og ikke mig - for jeg kender ham jo ikke? Altså jo, udfra det jeg har læst osv. men det er jo stadig ikke at kende ham helt? Jeg sad og så denne video for nogle dage siden, for jeg begyndte er græde. At se alt det folk har skrevet til hende på twitter? Wow....

Ingen kommentarer: