lørdag den 9. juli 2011

What if...

Jeg sad og så et interview med Justin, i tirsdags, hvor han er i ''The view'' hvor Justin siger at hans far var 17 og hans mor var 18 år da de fik ham. Tænk hvis Pattie havde fået en abort? Fordi at hun eller hendes forældre synes det var for tidligt for hende at få børn? Prøv at tænk på, hvis Justin ikke havde været her - hvordan ville jeres liv så være idag? :-)
Jeg kan faktisk helt ikke forstille mig hvordan mit liv ville ha' været hvis Justin ikke havde været kommet til verden. Han har lært mig så meget! Før der var jeg en stille pige som ikke ture sige sin mening fordi jeg var bange for at folk hakkede ned på mig eller noget i den stil. Men nu.. Nu hvis folk spørg mig som hvad jeg synes om Justin Bieber er jeg ikke flov over at sige at han betyder alt for mig. Og hvis haters, hater på ham står jeg ALTID frem og siger dem i mod ;-)

Ingen kommentarer: