tirsdag den 5. juli 2011

Ny blogger!

Hej beliebers. Jeg hedder Camilla, og jeg er en ny blogger herinde :-) hihi.
Jeg hedder Camilla Natwipa Zacho Frederiksen, jeg er halv thai og er 15 snart 16 år gammel. Jeg er lge blevet færdig med 9. klasse og skal på X-Class aka 10. klasse efter sommerferien. Jeg bor på Sjælland i en lille by ved navn Skælskør. Jeg bliver kaldt for det meste kaldt Thai, for så ved jeg det er mig folk snakker til i forhold til hvis folk kalder mig Camilla lol. Men bliver også kaldt Justin(af min papfar) og Milla. Jeg elsker musik! Jeg høre rigtig meget Justin Bieber ofc, Chris Brown, Miley Cyrus, Katy Perry, Lady Gaga og Pitbull.
Jeg er en stor Justin Bieber fan, jeg får tit af vide af personer at de ikke har set nogen med så mange plakater, eller så var så meget ''besat'' af en person som mig. Jeg så Justin den 1. april sammen med 12.000 andre beliebers, det var den bedste dag i mit liv! Og i sommers da jeg var i Florida(da han var på turné) i USA optrådte han i Orlando lige ved siden af mit hotel, hvor jeg kunne høre ham! Det var så vildt. Men måtte ikke gå derud fordi der var så mange mennesker -.-
- Men jeg har besluttet mig som at være en af de bloggere inde på denne blog, fordi jeg gerne vil dele ting om Justin Bieber til alle jer som læser dette, og så elsker jeg at skrive mine tanker osv. ned som andre kan læse. :-) jeg har facebook: Camilla Natwipa Thai Frederiksen og twitter: @ayeitscamilla (follow mig, jeg follower tilbage hvis i spørg.)
- #muchlove fra Camilla :-*

1 kommentar:

bieberpeace sagde ...

Halv thai nåådada jeg er fra thailand :)