søndag den 3. juli 2011

Vil i hjælpe en belieber?

Hej allesammen!

Jeg har virkelig meget brug for jeres hjælp!(-:

Sagen er den, at jeg deltog i "Justin Biebers Verden"'s konkurrence om Meet&Greet da Justin var i Danmark. Det var den konkurrence, hvor man skulle skrive et digt. Som i nok kan regne ud, vandt jeg desværre ikke, men jeg har nu sat mig for, at jeg vil gøre alt for at få Justin til at læse mit digt, da jeg har brugt rigtig meget tid og mange følelser og tanker på det.

Jeg har lavet en twitlonger, som jeg vil spørge jer om i ikke vil tweete til Justin, Scooter, Kenny eller bare nogle andre beliebers så det kan komme rundt. Det ville betyde virkelig meget for mig!

Min twitlonger er: http://www.twitlonger.com/show/bgsc6i

I er meget velkomne til at kommentere, eller bare sende eller hvis det er bare læse det. Alene er man ikke meget men sammen kan man skabe mirakler.

Keep beliebing! :)

Ingen kommentarer: