onsdag den 6. juli 2011

Ny blogger

Hey ;)
Jeg er nye blogger, her på bloggen.
Mit navn er Sofie Karlberg, jeg er 14 år gammel skal til og i 9. klasse i en lille kedelig by udenfor Århus. Jeg elsker at  danse og høre musik, jeg høre meget forskelligt, men mest Justin Bieber, jeg er jo en belieber ;) Jeg var selvfølgelig til han koncert i Danmark, som var en stor oplevelse, jeg vil aldrig glemme den dag.
Jeg har fået lov til at blive blogger her på bloggen og det er jeg rigtig glad for, jeg glæder mig til at skrive og lægge billeder og video ind til jer. Jeg har selv en blog med 3 af mine veninder (http://www.4piger1blog.blogspot.com/ ), fordi jeg elsker nemlig at skrive til andre om hvad jeg tænker og har set eller oplevede. Jeg håber det bliver godt og at jeg kan komme med noget nyt om Justin og hans liv :) Jeg glæder mig til at dele mine oplevelser med jer, fx den 30. hvor der er Bieberparade i Århus eller når der nu komme en ny koncert med ham, Never Say Never ♥.
I kan blive venner med mig på facebook (Sofie Karlberg) eller follow mig på twitter (@sofie_marie).
Hvis i har nogle spørgsmål til mig, så bare stil dem i kommentar feltet, så vil jeg gerne svare ;)
Much Bieber love from Sofie

Ingen kommentarer: